torsdag 8 januari 2009

Back in Business...

( När jag skriver detta...sitter jag i världens Chock! När jag vaknar i morse ligger det drygt 3 cm snö på vägen..haha..crazy!, i går var dte 5 + på dagen..vad händer med världen?)

....
Yes! Då är livet i full rullning och det är dax att ta tag i allt som kallas rutiner. Ledighet är det mest uppskattade fenomen som finns. Ju äldre jag blir dessto mer uppskattar jag min ledighet. Så sent som 2008 års jul ledighet har jag nu förstått mig på hur det är att verkligen 'lämna' jobbet hemma. NJUTIT av min leidghet har jag gjort i två veckor, underbart! Många pratar om Å N G E S T, är det inte fantastiskt, utan att vara det minsta 'cliché', att jag L O V I N G my work so much att ångest är långt i från min verklighet. 

Vad händer under VT 2009? 
- Sandra fyller jämt
- Sportlife Convention (vill du veta mer kontakta mig!)
- Kommer startar upp BODYJAM på exclusive (med Johanna.A http://www.mojolifestyle.blogspot.com) håller tummarna att det ska gå bra!
- Åker till Alicante med världens bästa kompisar!
- Planerar Thailand resa alt. New York resa slutet av December!

HAPPY NEW YEAR och NJUT!

"lär dig av misstagen och glöm bort dem!"




Inga kommentarer: