torsdag 26 mars 2009

Choreography - You name it!!!


drömmer det, jobbar med det, skapar det, dygnet runt...aa..you name it!! I dag är en sådan dag där jag känner att jag hade behövt vara i från det ett par timmar, men icke sa icke! Jag har två klasser i dag, en BODYPUMP och en Afro - vilket gör att huvudet går på högvarv. Många skulle säga, aahh men det blir som det blir....men detta är mitt liv, min själv, mitt arbete, min passion - Ja precis allt!!! Då kan man inte gå in 'halv hjärtat', dessutom är jag perfektionist när det gäller att göra en presentatont. Koreografi, musik, coaching - allt måste sitta ända ut i finger och tå spetsarna. 
För det mesta är detta till en fördel, men en dag som denna så känns allt som en nackdel. Coach och optimist som ja
g är försöker jag se det positivt och sitter peppar mig själv. =) 

PEPP-TALK : 
Det är många som skulle dö för ditt jobb, du får betalt för att träna, du får åka till gymmet och träffa alla
 underbara människor, deltagare bokar sig på klassen för att dem vill träffa dig - Kan igentligen inte bli så mycket bättre! Nä - nog för allt dö snack . humöret på topp, nu kör vi!








Inga kommentarer: