torsdag 7 maj 2009

Vad livet är underbart...

Utvärdering - check!
Frukost-chek!
BODYPUMP-check!
Massage-check!

Left: Audition, utvärdering, tea-time at late night...Zzzleeep!

Halv dagen kvar. Hade för övrigt en helt MAGNIFICENT klass. Hur underbart är det inte när en deltagare är på väg ner för trappan för att kliva in i salen och jag fråga;

S: Tjena, hur är läget..taggad i dag!?
Kund: Självklart, detta är ju höjd punkten i veckan. Tack Per för dessa värmande ord!

Klassen var gick kanon. Allt satt, coachingen, instruktionerna, teknik, mina break-outs...AAAAaaa...bli pirrig bara jag tänker på det! Det bästa av allt är att jag hade en tjej från Nya Zeeland på besök (LesMills är företaget som gör BODYPUMP, BODYCOMBAT, BODYBALANCE, BODYSTEP, BODYJAM, BODYVIVE, RPM), det gjorde att jag verkligen fick prestera på en hög nivå, man vill ju inte vara sämre en nån annan, eller hur!? =)

NU ligger jag och vilar med kerstin florians Organic Lavander Oil över hela min kropp...det värmer och jag kan varmt rekommendera att besöka Sportlife Exclusive och massören Ann-Sofie, hon vet exakt vad din kropp behöver.


Dax att börja jobba igen!
Peace Out!!!




Inga kommentarer: