tisdag 7 juli 2009

Dagens klass!

Jag anser att jag har ett av dem bästa jobben, ever! Varför? Jo jag får betalat för att dansa och köra klasser - Hur bra kan inte det vara? 

Tro det eller ej. Jag kommer att ta semester från ALLA mina klasser i sommar. Det betyder att jag inte köra några klasser under vecka 29-31. I´m back V 32. Det känns lite sorgligt, men samtidigt ska det bli skönt och jag hoppas på att semestern ger mig mer inspiration och att jag där efter kanske blir lite extra kreativ när jag gör mina koreografier sam
t kan leverera ännu bättre. 

Körde i går en C R A Z Y BODYJAM klass, med grymma deltagare. Dagen till ära - Träningsvärk!
Dagens Afro klass blev över förväntan grym. Ungefär 32 person dök upp och ändå är det semester tider - det kallar jag High Vive Sportlife Almedal. 

Sista klassen kör jag på Fredag - BODYPUMP 11.00 Sportlife Almedal.




så här glad var jag innan afron. hade fått till en grym korr.

Inga kommentarer: