fredag 24 juli 2009

A day off from High Speed!

Yesterday  was a day off! 
Semester tider för väldigt många betyder slappa, ta det lungt, läsa många böcker, vila från träning. Jag är tvärtom. Är så sjukt rastlös som människa och en dag med 'bara' vila och läsa bok skulle jag aldrig få för mig. Kanske det växer bort, kanske det har med mognad att göra?

I går hände det ett 'mirakel' (för mig iaf). Vaknade upp, frukost, åkte ut och köpte nya påslakan och tog en shopping runda i ekostore, en helt ljuvlig affär. Därefter var det matlagning. Jag bestämde mig tidigt att INTE träna något med H I G H speed, så jag avslutade dagen med ett yoga pass för Christel. Ett grymt pass med fokus på balans. 

Christel kommer att köra Yoga på Almedal 18.10 två Torsdagar till. Besök henne gärna. Under dessa veckor har hon ett special tema, Dem 4 elementen. Jord-Luft-Eld-Vatten. Ett fantastiskt pass som jag varmt rekommenderar.

Kvällen avslutades med filmkväll med Tomas och min underbara bror. 
Terminator och Wallander Kuriren. 
Riktigt bra filmer, som du bör se!

This was my day off!

Hur gör du?




Inga kommentarer: