fredag 17 juli 2009

SOL ge mig SOL

Hello sun where are you?
Nu börjar jag bli lite lätt trött på västkust regnet. Jag håller tummarna, att solen kommer att befinna sig på plats under hela dagen, det säger iaf Tv4 vädret, cross your fingers-plz!
Jag har haft en riktigt mys vecka trotts allt. 

Mån: Fika med la familia och BODYCOMBAT med Pernilla. Oo det var ett svettigt pass och rolig, kul att få svettas loss med Jimmy och Kristin. Tog även pulsen, snittade på 168 under 58 min. Fick en tumme upp av Jimmy - Spanx!
Tisdag: Slottskogen, Bad och Sol, Grillning. 
Onsdag: Mys morgon, lite sol och bad på dagen, då solen stack fram ca 4 timmar på dagen, BODYPUMP. Testade pulsen även där, snittade 153 under ca 59 min, kan tycka att det är rätt bra. Vad betyder det - Du behöver tunga vikter för att kunna komma upp i puls! 
Torsdag: Shopping, Brunch at Egg and Milk, Shopping, Yoga.
Fredag: Tror jag är på väg till tjörn. 

Hoppas du njuter av sommaren lika mycket (trotts vädret)

- Carpe Diem


Inga kommentarer: