tisdag 11 augusti 2009

I love days like this!

I dag fick jag ett meddelande, vidarebefordrat, från min kära vän och kollega Inger

" Hej Inger! Ska bara säga att jag var på pass på Almedal för Sandra i går...o vilken instruktörs hon är! En sån människa. Sån vill jag bli! "

I går var var vi 23 person (2 pers från fullbokat) som dansade loss till BODYJAM 47! Klassen rockade, alla var så hotta. Klassen var en perfekt klass - Pedagogik, coaching och hela instruktörs biten satt som ett smäck och jag fick till sådana där (enligt mig) grymma break-outs. Jag fick till bra kontraster i stegen och ...aaaaa..... jag ryser bara jag skriver om det. Tack alla för denna klass!

Efter detta meddelande flög jag moln, jag blev återigen kär i mitt yrke och allt vara bara så där underbart som det kan bli!

Kom och träna BODYJAM med mig på Almedal, Måndagar 18.00.

Dax att rock lika mycket på afro i kväll - välkommen 18.30 på Sportlife Almedal!

Peace Out!

Inga kommentarer: