onsdag 19 augusti 2009

Kan inte leva utan.....

På väg mellan anläggningarna. 

I min värld (efter familjen) är träning Nr 1 i mitt liv!
Jag jobbar på gymmet dygnet runt och att vistas ca 13 h på ett gym, är oftast inga problem, då tiden går så fort (speciellt när man kör klasser). 

I med att jag oftast inte är hemma så mycket finns det en del saker jag inte kan vara utan:

- Min lilla medicin necessär (bl.a. innehåller Ipren, läppsyl, läppglans, allergi medicin, tuggummi)

-En snygg halsduk, som är schysst att slänga runt halsen, för att piffa till det lite, om jag så önskar.

- Under sommaren har jag alltid ett par flipflop med mig i väskan (om fötterna vill luftas).

- Matlåda (för mig är det viktigt att veta vad jag får i mig under dagen)

- Dermanord

I.D 

Vad har du med dig i din träningsväska?

Inga kommentarer: