måndag 11 januari 2010

Back in Business

SPRING 2010!

Oj vad tiden går fort! Jag har haft en underbar semester och jul/nyår var fantastisk. Jag har verkligen längtat efter semester då HT var en helt galen termin, men rolig! Befann mig, som ni har läst i tidigare inlägg, på Gran Canaria under en vecka och oj vad jag längtar tillbaka till solen, fick mig en mindre chock när jag kom hem till ca -15. Sov första natten med full mundering, lång byxor och tröja.

Rivstartade i går med att besöka Sportlife Almedal för att köra igenom BODYPUMP 72 och BODYBALANCE 47 och jisses vilken tränings värk jag har i dag. Undrade först hur BODYJAMEN skulle gå i dag, men gick som vanligt grymt. Grymma deltagare som vanligt och BOY vad skönt det är att vara tillbaka. Älskar mina klasser och VT 2010 ser ut som följer:

MÅN: BODYJAM
TIS: Afropowerdance
ONS: BODYBALANCE
TORS: BODYPUMP

Kommer även under VT 2010 kör en road-trip, med min special klass - MTV Dance - där vi lär oss koreografin till Michael Jacksons Beat it. Missa inte det! Mer info kommer inom kort.

Just nu ser jag framför allt fram i mot NIKE tävligen jag håller tummarna att ni röstar på mig så att jag kan gå vidare till Final, det hade vart så kul. Alla semifinalister kommer att komma upp inom kort på www.fitness-magazine.com - RÖSTA RÖSTA RÖSTA =)

Slänger upp lite semester bilder under veckan, just nu håller jag på att dö av hunger.

Ta hand om dig!

Inga kommentarer: