måndag 18 januari 2010

Det är bra drag....

....i denna tävling...
Nervös, förväntansfull, pirrig, ångest och lite där till som hör en tävling till! Jag har hela tiden tänkt 'gud va kul med lite tävling, aahh det går som det går' men nu när alla bidrag ligger uppe på fitness blir jag helt nervös och det pirrar i magen, jag blir osäker på mig själv och min presentation av passet, jag tänker - man kan alltid bli bättre. En annan del av mig tänker ' det kommer gå bra, lita på dig själv och va nöjd med det du har presterat' jag blir tokig på mig själv! Jag är innerst inne en gammal tävlings människa och hatar att förlora inte för att jag tycker att andra är mindre värda att vinna utan jag vill så mycket och blir besviken på mig själv om jag inte går längre, så har det alltid vart. Just nu har jag svårt att koncentrera mig och ex. se på tv pga att tävlingsgenen i mig har väckts till liv och jag är inställd på att fightas till final!

För mig är detta en tävling om att få utvecklas i sitt yrke och det är något jag har längtat efter dem senaste två åren, man är alltid som bäst när man har lite press på sig och jag kan knappt tänka mig hur det känns att stå och instruera inför ett x antal hundra pers och jag skulle mer än därför vilja gå vidare till final. Jag körde en del galna klasser på LesMills i NZ där det var helt normalt att det dök upp 100 pers på en BODYJAM en söndag, jag längtar efter den känslan...där man kommer upp på scen och ser ett helt hav med människor. Min klasser mån-fre är mina bebisar och inget kan jämföras med dem, den kontakten man har med sina medlemmar är outstanding och jag älskar dem överallt annat!

Jag märker att jag har svårt att sluta så mycket tankar som dyker upp :-)

Tack för din tid och för din röst, den betyder mycket för mig! Fortsätt rösta, så ofta och så mycket du kan, tävlingen är långt i från färdig!


People can U hear me? Here´s a message that i´m sending out...Leave the world behind ya and VOTE FOR ME!

Inga kommentarer: