tisdag 5 januari 2010

En hälsning...

....från ett soligt Gran Canaria, Playa del Inglés! Ön verkar bestå av hela jordens pensionärs liga och bögar...haha...vi har väldigt roligt över detta. Det är ABSOLUT inget fel på det, men det är lite roligt ändå.
Vi bor på ett lugnt och harmoniskt spa hotell, som erbjuder det mesta.
Har hunnit testa SATS Flow och Core och måste ge bägge klasserna ++ av 5, Varför!?
Jo för jag tycker att BODYBALANCE och Sportlife egna Core ger mig mer, i både övnings valen och i dem olika alternativen som gör att jag som deltagare kan utmana mig själv. Jag har lovat mig själv att ge det en chans till, då jag tycker att instruktören inte riktigt gör sitt jobb. Hon har en urusel teknik samt har ingen form av individuell coaching samt ger aldrig någon teknisk förklaring av övningarna....Hon brukar oftast titta på en deltagare och säga ' snyyyyyggt', när deltagaren igentligen gjör hejkon-bejkon galet. Kanske är hon osäker och vet ine riktigt vad hon ska säga!? Ja i vilket fall, jag ska ge SATS Core på hemmaplan en chans till.
Fick ett väldigt trevligt meddelande från NIKE i dag, JAG HAR GÅTT VIDARE I NIKE tävlingen, känns helt galet kul. Jag är överlycklig och håller nu tummarna att ALLA går in och rösta på sin favorit. Jag tror att det kommer att läggas upp på http://www.fitness-magazine.se/ inom kort.
Dax för en kvällspromenad!
KÄRLEK TILL DIG!

2 kommentarer:

Emil sa...

Härligt med semester! Och stort grattis till att du gått vidare

Sandra sa...

vad fin blogg:)älskar att träna body jam och body balance :)