måndag 8 februari 2010

FAS 2


Jag går nu in i fas 2 i mitt (nya) liv!
Har precis påbörjat en yogautbildning som kommer att vara resten av mitt liv! Vilken magisk, utmanande, dramatisk, läskig, rolig, intressant, spännande helg jag har vart med om. Det är så mycket som har hänt med min kropp, så jag har svårt att ens hinna med och tolka hälften av alla signaler. Yoga är inte 'bara' en träningsform, släng dig i väggen, det är en vardag, ett levnadssätt och jag älskar det!
Oj jag blir helt till mig när jag skriver om det, känner mig nästan som transformers, haha...
Jag är iallfall otroligt tacksam för att jag har påbörjat denna resa - häng gärna med du ockå!
Känner du att du lever per automatik, att allt går på rutin. Sätt dig ner. Välj ner 3 nya vanor som du skriver ner på ett papper, sätt upp det på kylskåpet.
Ex.
1. Meditera varje morgon
2. Skriva dagbok
3. Gå på ett annorlunda träningspass/vecka.
Detta startar du med idag, skjut inte upp det. Just do it!
Tack Johanna Andersson för att jag fick uppleva denna helg och för att du har skapat denna mgiska Global Yoga utbildning, du är en fantastisk människa!
Mitt namn är: Sandra Sofie Börjesson
MÅNNAMN : LillaDu
SOLNAMN: FetVira
Tack för din tid och för att du är så fantastisk!

Inga kommentarer: