tisdag 2 februari 2010

JAG VANN!! I WON!!!

Vilken omtumlande helg!

JAG TOG HEM SEGERN - Nike Top Instrucor 2010!
Oj, jag är så glad och stolt! Det här var det bästa som kunde hända 2010!
Jag var inte riktigt vid medvetande på scen, när dem skulle kora vinnaren men jag vann med motiveringen:

Personlighet
Kreativitet/Skapande
Nytänkade
Potentiell top instruktör

Håller tummarna att jag blir inbjuden till en konvent inom kort, där ska jag allt visa vad jag går för! I love this!!


Med tanke på tävlingen, så kan jag inte säga att jag tränade som en träningsnarkoman.....eller ja, jag hann ju med ca 3 per dag, vilket är OK. Där i mot minglade jag en hel del och checkade in en hel del klasser, vilket för min del, ger inspiration också. Det kan vara riktigt roligt att sitta jämte och kolla instruktören, när hon/han reser taket.

En del klasser jag fick rysningar av:

BODYPUMP 73 - Jäklar hon Vanessa vilken inspiratör, hon var ett rejält kraftverk!
Street vs Aerobic - En riktig rolig kombination!
Video Dance - Toni Stone rockar fett!!! Jäklar...och jag har träffat han...

Tack för en otroligt inspirerande helg och tack alla otroligt duktiga instruktörer!


Bilder kommer senare i veeckan. Nu är det dax att gå ner och jobba!

Love
Sandra

1 kommentar:

Cizzi sa...

Stort grattis! Tyvärr hann jag inte kika på klassen utan bara på prisutdelningen. Kanonbra jobbat!