onsdag 24 mars 2010

Fitness Magazine-Nytt samarbete

Fitness Magazine Nr 4 är nu ute i handeln!
Det var så spännande att få se slutresultatet tidningen. Det var ett par veckor sedan jag var uppe i Stockholm och blev fotad, så jag har liksom på nåt sätt glömt av att den ska komma ut. Fick ett meddelande från en kollega på Facebook i Måndags kväll att hon hade läst tidningen och jag blev helt till mig - fasen att jag kunde glömma det. Haha. Men nu har jag läst artikel och måste säga att Marie på Fitness har gjort ett kanon jobb!


Jag är STOLT och GLAD för att nu kunna skriva här att jag kommer att börja samarbeta med Funykkidz Produktion AB och deras andra koncept Bliss Dance Academy. Jag kommer att jobba som koreograf och utbildare inom Bliss konceptet och tillsammans med Åsa Ingelög göra konceptet till norden/skandinaviens största förkoreograferade danskoncept för barn.

Funkykkidz är för barn mellan 2-8 år - ett koncept som är förkoreograferat och som finns i Sverige, Norge och Finland.
Bliss Dance Academy är för alla barn från 9-14 år. Detta koncept är i nyproduktion och lansering kommer att synas inom kort. Målet är givetvis att slå lika stort som Funkykkidz.
Detta koncept är inriktat på Streetdance och musiken kommer vara den senaste och coolaste.

Jag kommer fortsätta mitt arbete på Sportlife - som danskoordinator för Barn/Ungdomsdansen samt i utvecklingsteamet.

Jag är otroligt glad för förtroendet för det nya arbetet och jag ser väldigt mycket fram i mot samarbetet och är du intresserade av att ta in Funykkidz eller Bliss Dance på din anläggning, är du välkommen att höra av dig till mig.


Carpe Diem
S

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har en fråga om Afro Power Dansen.
Är den svår?
Måste man vänta på ny release för att kunna vara och hänga med?
Eller kan man bara boka in en tid närhlst?

Fin blogg du har!

Sandra sa...

Hej!

AfroPowerDance är en enkel och lättsam klass som alla kan köra. Tycker absolut att du ska testa AfroPD - du kommer inte att ångra dig. Du behöver inte invänta en ny release och du kan boka tid när som helst.

Kom gärna och besök mig nu på Tisdag klockan 18.30 på Sportlife Almedal.

Hälsningar Sandra