torsdag 18 mars 2010

I´m a sexy bitch!

And i´m proud!

Har nu kört 3 klasser med min MTV Dance roadtrip och jisses vilket drag det är på Sportlife anläggningarna. I måndags gästade jag Almedal, Tisdag -Exclusive och i går onsdag var jag på Frölunda.

Temat inför klassen har vart ' I´m a sexy bitch'. Äh jag kanske inte har sagt, på just det sättet, men ungefär så. Det är allt för många som går på dansklass med prestationsångest. Det är så många som går på en klass med förväntning att det kommer bli så himla kul och så helt plötsligt visar instruktören ett mer utmanade steg, du fastnar i steget och så helt plötsligt blir du så besviken på dig själv för att du har fastnat och du glömmer helt av att andas och njuter inte alls av passet.

Känner du igen dig?

Tänk då istället 'I´m a sexy bitch!' Testa en gång! Det blir så himla mycket roligare om du leker med stegen och känslan av att JAG KLARAR DET HÄR. Och skulle du hamna i situationen ovan (att du fastnar i ett steg) SO WHAT? Gå vidare...du kommer att klara av det!

Jag säger med dans för folket!


Inga kommentarer: