lördag 13 mars 2010

Slappar dag till 1000


I dag är en dag där tempot går i 10km/h och det är helt underbart, även om en liten del av mig börjar att bli rastlös. Startade dagen med att delta på en Yoga klass på Sportlife Ullevi, 09:30, en helt underbar start på dagen. Hem åt lite mellis och gjorde mig i ordning för att möta upp Inger och Jeppe för en lunch på Dahls - där efter blev det en take away latte i bilen, åkte och kikade på min bror som spelade en träningsmatch ( i fotboll), hem tittade på This Is It och nu ligger jag här och kan inte riktigt komma på vad jag ska göra. Det får nog vara så...kanske drar mig ner till gymmet för att träna lite, få se.

Något som gör mig otroligt glad är SOLEN - äntligen är den här och jag kan lova dig att den är här för att stanna! Nu kan jag promenera med mina fiiiina NIKE vår sneakers...



Önskar dig en fortsatt fin lördag - njut!




Inga kommentarer: