torsdag 1 april 2010

En duktig prick!




Yes det är jag! I går jobbade jag halvdag, så väl hemma klockan 15.00 fick jag PANIK över alla mina skor, som ligger överallt. Jag vågar inte ens säga hur många skor jag äger -men det är många. Jag vågade endast ta två foton på några av mina sko platser....sedan får du fantisera. Tog mig även i kragen och städade hela lägenheten, var färdig 17.00 - helt slut!


Sandras EGNA walking closet!

Okej, ingen jätte ordning...men du skulle se hur det såg ut innan.

Några av mina sneakers...jo jag har skofetisch. Men jag är en snäll en, under senaste året har jag gett bort 3 (!!!!) nike skor. =)


På vägen hem fick jag även köpt lite påskris, pynta fick jag gör själv....inte så värst mycket men lite blev det.



ÖNSKAR ER ALLA EN TREVLIG PÅSK OCH NJUT AV DIN LEDIGHET!


PÅSKTRÄNING?
Många av våra anläggningar har speciella öppettider under påsk, men du behöver inte vara orolig, för följande Sportlife anläggningar håller öppet för ALLA Sportlife medlemmar alla dagar om året:
Sisjön 600kvm 05-23 alla dagar i veckan
Torslanda 300kvm 05-23 alla dagar i veckan
Mölndals T 350kvm 05-23 alla dagar i veckan
City Ullevi 900kvm 05-23 alla dagar i veckan
Lindholmen 1700kvm 05-23 alla dagar i veckan
OBS! GLÖM INTE DITT MEDLEMSKORT. Anläggningarna är för det mesta obemannade!


Inga kommentarer: