fredag 30 april 2010

A good day!

Klappar mig på axeln och tycker att jag har verkligen hann med en hel del under Torsdagen!


Tog mig till Sportlife Exclusive, för att förbereda mig för en del jobb-grejer och min bästa bästa BODYPUMP klass (11.30). Under helgen med Les Mills, fick jag feedback på att jag lutar mig lite för mycket när jag gör utfall - så innan klassen stod jag och matade utfall och när väl klassen körde igång var jag så FOKUSERAD på att göra rätt och njaa...kan nog säga att jag fattade grejen och jag hoppas att jag inte behöver öva samma rörelse 3000 gånger för att känna en förändring. (Detta är dock var Mr. Monster påstår...så vi får väl se...) =)

G POWER - NJaaa..inte min grej, det sägs att den är mycket bättre en celsius och redbull, men jag tyckte att den smakade skit så jag gick och köpte mig en celsius istället.

Under lunchen, läste jag denna artikel och tyckte att det var såååå roligt, att jag var tvungen att fota artikeln!
HIGH FIVE för kvinnorna!

Efter lunch dök Miss Eriksson upp och SJÄLVKLART sköna Ebbzon, mycket trevlig pratstund med en lekfull Ebbe - ååå han är världens bästa OCH sötast i stan med sitt vackra ljusa hår.


Efer 3 H jobb, drog jag hem och bytte kläder. Why? Jo, tidigare under dagen kom jag och Åsa på att jag nästan alltid träffar Åsa när jag är träningsklädd eller är festklädd. Hon sa' Nää..jag har nog aldrig sett dig i jeans'. Efter att vi kom fram till det, så kände jag BYT OM FÖR F*N! Så det fick bli ett par jeans och en ljus topp . Därefter blev det Sushi i Johanneberg och vidare till Majorna för att titta på Brorsan när han spelade Fotboll.

Bästa brorsan!
Tyckte det var lite roligt att Sandarna (som dem mötte) hade en klack som bestod av 10 st. MEN dem var hur roliga som helst, hade trumma med sig och sjöng och hejade. Grymt kul! Måste dock säga att det kändes lite mesigt...haha


This was a good day!


2 kommentarer:

sari sa...

hej.kan inte du skriva mer om kosttillskott, energidrycker osv. Om du använder något av de,favorit, hur det funkar och så?tack för bra blogg.

Sandra Börjesson sa...

Hej!

ABSOLUT! Det gör jag mer än gärna, kommer under veckan..så håll ut =)

Ha en underbar dag!
Sandra