tisdag 27 april 2010

More Afro for the people!


Åå jag har saknat min afro klass, förra veckan var jag tvungen att jobba och nästa vecka ska jag ha en utvärdering så det betyder att jag får shaka till lite extra idag. Jag får helt dansa för tre veckor. Jag säger bara more afro for the pepz.

Har du inte testat? OJ då har du allt missat en helt fantastisk klass, med ett enormt underbart flöde, mycket kraft kontra yogans andetag, svett, barfota och mycket mer! I love it!

Join me: AfroPowerdance 18.30 på Sportlife Almedal
skicka mail till sandra@sandraborjesson.se så löser jag en gratis biljett till dig!

Jag är så intresserad av Afrodans och House och i med det så har jag skapat klassen Afro/house Xplotionm en klass med mycket rytm, bounce och svett. En en grym klass, som du kommer att älskar. Jag gjorde en variant av klassen på Nike och den verkar ju ha gått hem. =) Denna klass kommer jag även att presentera på Best Of The Best i Stockholm i November 2010. A-DO-NOT-MISS-IT-CLASS!

Mellis, förbereda dagens klass och sedan PANG -> AfroPowerDance at Sportlife Almedal!

Ha en fin kväll!


Inga kommentarer: