fredag 16 april 2010

Morgonstund har GULD i mun...

....Sitter med min morgonkaffe och bara njuter! Utanför fönstret lyser solen och herregud, kan du tänka ÄNTLIGEN är våren är här.

Hade en FAB dag i går, lugna puckar på morgonen (ledig) och därefter blev det en svettig BODYPUMP klass. Innan klassen startade sa en medlem "tror inte att det finns någon ventilation" - ÖÖ Sandra tänker inte så mycket på det, för jag lever ju i princip i gruppträningssalen och att det är varmt, dålig luft och luktar illa - är min vardag.

Guess what - han hade såååå rätt!

Efter benlåten dröp det svett från verkligen alla. Jag har även dryga 60% killar och män på mina klasser - vilket i min värld - svettas ännu mer än vi tjejer..... I vilket fall det var så dålig luft och så svettigt där inne att vi tillslut inte såg ut, speglarna var igenimmade och mina kläder var dyngsura! Haha - jaja, vi var glada efteråt. Söta Exclusive personalen, Sandra och Angelica hade blandat fräscha och kalla proteindrinkar till oss, som vi fick smaska på efter passet!

Mina kära BODYPUMP vänner . Stor Eloge till er!

"Det fins inga genvägar"


I dag blir det en hektiskt dag. Jobb i två timmar, därefter har jag ett möte med Swedbank, ska hämta ut allergmedicin och lägga ny korr. till min strippaerobic klass, som jag ska ha i morgon för en möhippa! Så nu är det dax att börja jobba...

Time to go!

Inga kommentarer: