tisdag 4 maj 2010

Duktiga kollegor!



Jag har alltid ätit bra mat, regelbundet och någon gång i bland unnar jag mig ngt i godisform. Anledningen till detta är endast för att jag mår bra av att äta hälsosam mat samt regelbundet (regelbundet = en gång var 3:dje timma).

Jag är inte rädd för kolhydrater och äter det mer än gärna, därimot till mellanmål brukar jag lägga stort fokus på att få i mig protein och fett (det mättare längre).

Jag har två duktiga kollegor som även dem, efter mycket om och men, har bestämt sig för att börja äta regelbundet och hälsosamt. Dessa två har vart Sportlifes värsta godisgrisar och kan i bland (läs alltid!) trycka i sig en Mc burgare, kebab, Thaimat osv. NU för ca en vecka sedan bestämde dem sig för att skippa all skräp mat och börja äta hälsosamt och dem gör det verkligen fullt ut! Jag är så stolt!

VAD SER GODAST UT OCH VAD SKULLE DU VÄLJA? Jag vet vad jag skulle välja...









Ät hälsosamt och lev ett längre liv!
I morgon kommer jag att skriva om kosttillskott - missa inte det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

LÄTT kebabtallriken! hälsa M & J det! :P

Sandra sa...

JIM!!! inte läge - dem är fortfarande i 'risk' zonen =) haha