tisdag 11 maj 2010

En helt fullbokad vår/sommar/höst!

Ser så fram imot fortsättningen av denna vår, följd av en underbar sommar och en fullbokad höst!
Har mycket som väntar mig och jag kan inte mer än säga JA ÄNTLIGEN börjar det flyta på!
Jag har slitit länge för att komma hit jag är idag och jag ska icke pusat ut än.

Inom kort kommer jag att börja koreografera till Bliss Dance Academy (skapat av Funkykidz Produktion AB) Jag kan bara säga som min kollega Åsa Ingelög - Korren kommer att bli grym, proffsig och cool. Vill du med dansa i Bliss Dance gå då in på www.blissdance.se - där väljer du vilken anläggning du vill dansa på. På Sportlife (HT 2010) kommer Bliss Dance att finnas på Sportlife Backaplan, Sportlife Kållered, Sportlife Kungsbacka och Sportlife Partille.

Jag har sjukt roliga konvent uppdrag som väntar och ett trevligt, mycket trevligt samarbete med LM Nordic. Say no more! Jag kommer trivas som fisken i vattnet - jag är så lycklig och glad, att hela kroppen skriker av glädje.




Möhippa/Svensexa/Privatklass med företag/Privatklass med skola eller din förening?
Jag skräddarsy klasser efter önskemål. Du kan också gå in på www.sandraborjesson.se - för att se mitt 'vanliga' klassutbud.

Kontakta mig på:
sandra@sandraborjesson.se

-Carpe Diem-

Inga kommentarer: