torsdag 6 maj 2010

Maria Montazami VS Sandra Börjesson

Underbara Torsdag!

Så här känns det att vara lyxfru, tror jag iaf. Har haft en underbar dag! Sovmorgon till 07.30, därefter en lång frukost med gröt, ägg och smörgås. Efter att ha uppdaterat mig på Facebook och förstått att 50% av mina kompisar på face går morgonpromenad, INNAN FRUKOST (!), fick jag lite lätt ånget. Fråga mig inte varför - men jag vill också vara så duktigt. Men ...Sandra är alldeles för lat för det. Så jag bestämde mig för att promenera till Sportlife Exclusiv, tog mig ca 40 min., körde min luch BODYPUMP med fantastiska deltagare.
Dagen till ära, sommar klädd =)


Tog det rätt soft, köpte en sallad till lunch, tog en lång kaffe och tjötade med alla goa på Exclusive. Klockan blev 14.30 och jag bestämde mig för att GÅ HEM, så 40 minuter powerwalk igen. OJ vad duktig jag har vart. Stolt!



Slappade rejält i soffan, innan jag gjorde mig iordning för torsdagens AW med underbara Malin.




Vi hamnade på mysiga Caleo - med ett glas rött. Vackra Madde kom förbi också...OJ vilken tjejkväll.


Så vad tror ni - är det så här underbart Maria Montazami har det. Jag känner mig som en lyxfru, just idag iaf. I morgon blir det full speed igen...jobb jobb jobb....

Tackar och bugar för denna dag har inte vart på en AW på flera månader och nu har jag bestämt mig för att jag borde få till en AW minst en gång i månaden, för det är så mysigt.

Sov gott!

Inga kommentarer: