lördag 8 maj 2010

Trevlig helg



Har världens ljuvligste helg och njuter för fullt!

I går bestämde vi oss för att hänga med gänget till Farellis för en liten bit mat, käkade en otroligt god Caesarsallad - som du borde testa om du är där och äter! Kvällen blev lugn och det var så
mysigt att avsluta en hekti
sk vecka med goda vänner! La märke till att det var sjukt mycket svensexor och möhippor ute på stan - här var någons blivande make. Han var riktigt SPACE klädd, kolla in dojjerna. Sten coola!

I dag unnade jag mig en lång frukost, därefter bestämde jag mig för att köra en BODYCOMBAT™ på Sportlife Almedal - what a killer! Kör BC ungefär en gång varannan månad vilket betyder att axalarna får sig en rejäl genomkörare - att slå i 60 minuter är inte att leka med. TESTA BODYCOMBAT™ DU MED - klicka in på www.sportlife.se för att hitta din närmaste anläggning.


I kväll blir det till att njuta av det goda livet, soffhäng och kanske lite godis. Har förberett mig med världens påse...får väl se hur långt det räcker.






HA EN GRYM KVÄLL!

Inga kommentarer: