torsdag 10 juni 2010

Grattis Johanna till den lilla tjejen!

Igår vad jag med om något helt fantastiskt. Åker hem till Malin efter att ha kört en BODYJAM på Sportlife Exclusive, vi skulle ta en kvällsfika för att tjöta lite skit. Iselinn, hennes systerdotter var där. Å världens sötaste unge förövrigt. Johanna, som även är en kollega till mig på Sportlife och som jag har känt i många, många år. När vi sitter och små tjötar och ser på Iceage 3 med Iselinn, får vi ett samtal om att dem är på väg in till sjukhuset. OJ vad vi hoppade och skuttade. Vi var så glada och lyckliga och inte minst Iselinn som blev helt vild, haha. 23.20 när jag ska gå och lägga mig får jag ett mess från Malin om att hon har blivit moster till en liten tjej. ÅÅå nästan som att man fick en tår i ögat. Tänk vad fort det kan gå.

Grattis Johanna och Christoffer till er andra dotter! Hoppas ni mår bra!




Inga kommentarer: