lördag 3 juli 2010

Playan Fiskebäck

Göteborgare som jag är...är det klippor och hav som gäller! Jag kan dock sakna känslan av sand mellan tårna.

En sak jag la märke till när som jag blir väldigt upprörd över- är att folk kom för att grilla. Nu, det är ju stekhett i dag! Rätt på berget? Såg familjer på ca 20 personer med i princip hela kylskåpet med sig - en familj hade packat ner mat i en stor tvättkorg, då ställer jag mig EN fråga, kommer ni plocka bort all skit efter er? Andra frågan, hur tänker ni...grilla nu? Mitt på dagen, det är fortarande 25 grader ut och det är torrt. För övrigt vill jag säga, brandkåren var förbi i dag på dagen för att släcka en brand. Arg! Göteborgs kommun borde införa böter till dem som grillar rätt på berget, samt borde inför förbud för grillning på vissa platser och under vissa tider. Grilla är världens bästa grej och jag älskar att grilla, men va tusan tänk efter innan, vart du grillar och när du grillar!

Annars har jag haft en strålande dag och jag säger det igen, jag älskar semester!











- Live from my iPhone

Inga kommentarer: