måndag 30 augusti 2010

Augusti - vart tog du vägen?

HEJA LES MILLS! WOW vilken STORsatsning! Bra jobbat!
(bild lånad av Vecko Revyn)

Ny dag, ny vecka och nya möjligheter. Oj vilken klyscha men oj så sant. Måndag 30 AUGUSTI och jag inser att tiden går allt för fort och Augusti månad kom som en vind - jag hann knappt med att fundera över den. Jag hann med att besöka Danmark, Polen och Malmö för utbildningar. Vad jag vet är att jag om ca fyra veckor åker till Turkiet och får lite semester, ska bli ljuvligt.

Nu väntar September och först ut Super Saturday, åker fredag morgon upp till Sthlm och redan på eftermiddagen är det dax för en träff med samtliga i teamet samt alla underbara Programs Directors från Nya Zeeland. Lördag - då säger det pang. Då är det dax för träning, träning och åter träning. Själv ska jag vara på plats klockan 0600 för att förbereda inför dagen och stå uppställd klockan 0800, då dem första deltagarna lär dyka upp. Ser så fram i mot hela helgen och jag vet att det kommer att bli ett minne för gott. Femte året i rad som jag är uppe på Super S och jag njuter alltid lika mycket. Detta året kommer bli lite speciellt i mitt hjärta då det är mitt första år i teamet.


Mitten på September väntar BODYJAM grundutb i Göteborg och i slutet av månaden en inspirationsdag i Afro för Sportlife Göteborg. Oj, I love my work och jag ser så fram i mot denna månad. Bring it on!

Nu är det dax för lite kvällsmat, hungrar ihjäl.
Ha en sweet kväll!

/S


Om du kan, hjälp andra; om du inte kan göra det, skada dem åtminstone inte.
- Dalai Lama


2 kommentarer:

soffan sa...

Jaaa, Super Saturday ska bli sååå skoj :) !!

Sandra sa...

eller hur...galet kul! Ses