lördag 14 augusti 2010

Dag 2 avklarad

Helt galet vad tiden går fort. Tredje och sista natten i Polen. Jag njuter av den stunden jag är här och har faktiskt med min kollega SAMT chef, Petter, tagit oss ut från hotellet och tittat lite på stan. Tycker det är roligt att se landet/staden jag är i - med tanke på att det kan dröja innan jag kommer tillbaka. Vi är på ett ställe som heter Holmes Place , ett riktigt snyggt och fräscht gym. Det är instruktörer från både Holmes Place, WorldClass och ett gym till - om jag inte minns fel!?
Många av dem är redan utbildade instruktörer och kör i dag klasser som Barbell klasser, typ kopia av BODYPUMP. En duktigt grupp...men OJ JESUS vad dem är bra på att babbla - har inte varit med om något liknande. Haha..det har tagit oss två (!!!!!!!) dagar att få dem vara tysta. Haha..helt galet...

Les Mills är helt nytt i Polen och detta är den första BODYPUMP grundutbildningen som körs i Polen. Tycker att det är helt fantastiskt att jag får äran att vara med på den allra första grundutbildningen.
Otroligt lärorikt!!!


Intensiv dag idag. Väl klara (ca)1700 blev det lite löpträning och lång stretch. Middag och sen tillbaka till hotellet för att hinna med en licensvideo (utvärdering av en BODYJAM) samt försöka banka in lite Bliss Dance koreografi. På måndag börjar det hårda arbetet, för på torsdag kväll åker jag till Malmö för att under helgen köra en Bliss Day och en Bliss Dance grundutb. Intensiva veckor, som sagt.

I LOVE IT och jag vet också att efter dessa veckor väntar en underbar resa till turkiet med kille och familj. Lovely!
Den som väntar på något gott.

Nä mina vänner nu blir det soooooova, phu mina ögon går i kors. Upp om 7 H.

Ciao
/S

Inga kommentarer: