onsdag 4 augusti 2010

Milda Matilda


Fyra veckor fylld av god mat, ledighet, sova-hur-länge-du-vill-på-morgonen, inga klasser att instruera...ja du vet vad jag menar, det kallas för semester.

Så här känner jag mig just nu...


Instruerade precis min första klass, efter fyra veckors uppehåll. MILDA MATILDA, det var jobbigare än vad jag trodde att det skulle bli. Jag har ju tränat under veckorna, kört BODYPUMP, BODYCOMBAT samt löptränat en hel del - men ej instruerat. Phhu...nu blir det super enkel mat, orkar inte ens laga mat. Haha..
Äggmacka och hemmagjord müsli -perfa en onsdag som denna.

I morgon börjar uppladdningen för Danmark, där jag ska hålla en BODYJAM® grundutbildning. Finslipa korren, utbildningsmaterialet köpa ett blädderblock m.m. På fredag åker jag.

Nu käk, Ciao!

2 kommentarer:

Vladi sa...

Vilken korre körde du? 53:an?

Den kräver lite färsk kondition, hehe. =)

Kul att du är tillbaka, ska bli skoj att läsa om dina erfarenheter som BodyJam-utbildare. Ta gärna kort.

Sandra sa...

Hej V!

Kul och se dig här =) Yes, kör utbildning på 53:an i helgen och finslipade på onsdagens klass - PHU är ordet! Lovar att ta lite bilder!

Vi ses på Super, antar jag!? =)
/S