söndag 12 september 2010

11 s.e.p.t.e.m.b.e.r

6 av 7 klubbar i region Göteborg har under denna vecka haft kursstart i Funkykidz och Bliss Dance. I går hade vi kursstart för 14 kurser, vilket innebar en hel del ballongutdelning - närmare bestämt till ca 200 barn.





Efter en intensiv arbetsdag begav jag mig till gymmet för lite lätt TRX träning. På gymmet fick jag också reda på att Sportlifes egna stjärna, Märta - hade slitit som ett djur på Almedals kursstart. Bra jobbat Märta!




Till kvällen njöt jag av goda ostar och god choklad. Perfekt avslutning på lördagen.




11 september 2010 blev en ljuvlig dag för moi! Jag vill också passa på och hedra alla som blev offer för terrorattentaten i US! Såg några hemska bilder på TV i går kväll och jag minns det så väl, känns som att det var igår- ändå var det nio år sedan. K.Ä.R.L.E.K


Önska dig en helt fantastisk söndag! / S

LIVE from my iPhone

Inga kommentarer: