tisdag 14 september 2010

BODYJAM™ Grundutb. Göteborg


Laddar inför helgen, för då är det dags för grundutbildning i BODYJAM™, i Göteborg.
Ser verkligen fram i mot att träffa alla danssugna deltagare.

Är du intresserad av att utbilda dig till Les Mills instruktör, isåfall ta en kik här.
Du har ÅTTA olika utbildningar att välja bland. Är inte det helt underbart.



"BODYJAM™ is the cardio workout where you are free to enjoy the sensation of dance. An addictive fusion of the latest dance moves and hottest new sounds puts the emphasis as much on having fun as breaking a sweat. Funky instructors teach you to move with attitude through this 55-minute class. So grab a friend, get front and center and get high on the feeling of dance."
- Les Mills



BE BRAVE

CHANGE THE WORLD

ONE TRIBE



4 kommentarer:

soffan sa...

Åååå, I wish... Hade jag bara varit liiite mindre fattig så hade jag fanimej gått den även om vi inte har BODYJAM på Fitness24Seven. Oh well, kanske får jag köra BJ när jag flyttar till Stockholm :). *hoppas, hoppas* Eller se till att komma trea i "Hitta formen" tävlingen ;).

Sandra sa...

Ska du flytta till Sthlm? Nice...
Håller tummarna att du kommer trea i tävlingen då =) själv hade jag nog velat åka till NZ och träffa alla mina underbara kompis. Bodde ju där -07.

soffan sa...

Hahaha, tack :). Jooo, SJÄLVKLART vill jag helst åka till NZ, det hade ju varit coolt som tusan!! Men OM jag kommer trea, då jäklar ska det jammas :).

Ja, det ska bli gött att flytta, är lite trött på Lund nu. Och jag kommer att bo granne med Globen, så jag kan vara först in sist ut på Super Saturday 2011 ;).

Sandra sa...

Grymt!!! Lycka till med flytten! =)