söndag 12 september 2010

Skön kväll!

Precis hemkommen efter en löprunda på 35 minuter. Okej, inte världens längsta runda - men OJ vad behövlig och OJ vilken frihetskänsla jag fick under löprundan. Kommer på mig själv efter ca 3,5km att jag inte ens har funderat på att jag faktiskt springer och att det faktiskt är lite jobbigt i backarna, med tanke på gårdagens TRX träning - är inte frihetskänsla om nåt? OK. nu kanske du vill säga " Sandra det är tankens kraft", det du gjorde var att inte ens reflektera på att det är jobbigt och ett sett att göra det på, är att tänka på annat. Börjesson håller med, men vill ändå säga att det var något annat, just idag, som gjorde att jag kände mig fri som en fågel

Helt underbar runda och på vägen fick jag också uppleva hösten, herregud vad det är vackert med en massa löv på marken.

H Ö S T E N är nu här!


Kom och tänka på tre saker:

1. Om du ska gå ut och springa. SKIPPA PARFYM, usch jag KRÄKS.
2. Jätte bra att du springer med en kompis, men SLUTA springa och prata samtidigt. Ärligt talat, om du konditionstränar i min värld, så är det helt omöjligt att prata samtidigt.
3. Sandra ska inte springa i närheten av ett husområde, höll på och spy av grillos.

ANNARS - så var rundan a halleluja moment!

Kvällsmål och soffhäng, här näst!
Tjing


5 kommentarer:

soffan sa...

Haha, nej det där med att springa och prata samtidigt har jag aldrig förstått hur det går till... Det är väl också därför jag alltid är svimfärdig och illamående varje gång jag har instruerat BODYCOMBAT antar jag :) . Puh...

Sandra sa...

Eller hur. Galet. =)

Me sa...

Springa och prata samtidigt?

Har ni hört talas om uthållighetsträning? :-)

Sandra sa...

Absolut! =) vet dock inte om ett löparspår på 6 km klassas som uthållighetsträning? Det är säkert individuellet..

Me sa...

Ha ha, njae... ska man bara springa 6km får man allt ta i lite, jag håller med dig.