onsdag 1 september 2010

Sköna dagar...


JENNY LJUNG - det är min frissa! And I love her!
Efter en lång sommar var det dax att fixa till håret. Solblekt hår och slitna toppar, är inget vidare.
I går blev det färgning, blev klippt i mittenbena (vanligstvis sidbena) och lite mer uppklippt - så nu känner jag mig som Victoria Silvstedt i håret...haha..lovely!


Fick även med mig en produkt från Jenny och är min nya favorit, Osis - dust it. En perfekt produkt om du vill få lite volym i håret, pudra på i botten och håret 'sväller' och det känns lite av en dag på stranden (fast mjukare). Perfekt produkt och värd sina pengar. Tror det kostar runt 200kr i affär.


Idag är en riktigt rolig dag. Först ut, möte med vackra Sara, kollega från Sportlife. Vi ska planera Sportlifes inspirationsdag i Afro, som jag och Sara ska hålla i. Därefter kontorsarbete och till sist Kick-Off med alla Funkykidz och Bliss instruktörer samt alla assistenter. Vi växer och denna termin slår vi nog rekord i Sverige, vilket är super kul. Förra året hade vi 712 elever på Sportlife, denna termin håller vi tummarna för 800 elever. Helt underbart!

Carpe Diem




1 kommentar:

soffan sa...

Yep, det där pudret jobbar jag hårt med, det är grymt :). Instant tupering liksom!