fredag 1 oktober 2010

Du glömmer väl inte...



....att boka dig till årets stora konvent, Best Of The Best i Stockholm 13-14 November. I dag är det SISTAd dagen att boka sig och få ett par snygga Reebok dojjer, missa inte denna chans. Du bokar dig här.








Har du ingen möjlighet att åka till Stockholm - då tycker jag att du ska boka dig på The Convention i Göteborg 6:e November. Du bokar dig här.


Missa inte min Afro House Explosion klass - jag kör klassen på bägge konventen.


För dig som vill testa på klassen lite tidigare, kommer jag köra klassen på följande dagar:

Måndag 18 Oktober
16.30 Sportlife Exclusive

Måndag 25 Oktober
16.30 Sportlife Exclusive
18.00 Sportlife Almedal

Måndag 1 Oktober
16.30 Sportlife Exclusive
18.00 Sportlife Almedal


Carpe Diem

1 kommentar:

soffan sa...

Då ses vi två gånger i november alltså. (Eller ja, jag kommer ju att se dig iallafall.) Riktigt skojigt ska det bli :)!