fredag 15 oktober 2010

Italiano-Kan Jang-Mixmeister

Just nu går jag på Kan Jang och Vitamin C, känner ett obehag i kroppen som heter duga och jag är super rädd för att jag ska bli sjuk. NEJ det går inte just nu, eventklass och en massa annat roligt på G, att ligga i soffan och vara sjuk funkar inte. Tack och lov räddades kvällen med en touch av italiensk mat. Fräs till lite vitlök, färsk chili, riven citron och basilika. Koka färskpasta, häll av vattnet, lägg i vitlöken, chillin, citron samt 250 gram mozzarella ost. Låt osten smälta, därefter en skvätt grädde, salt och peppar. Upp på en snygg talltrik och lägg på parmaskinka/lufttorkad skinka. Yummi!

Nu blir det det att mixa färdigt musiken som jag ska ha på eventklassen på måndag, i morgon och på söndag blir det till att koreografera. Har en liten aning om vad jag vill göra och har de flesta stegen färdiga i huvudet, nu ska det också matcha ihop - och något som är super viktigt är att utlärningen blir lätt och smidig.

Ha en fortsatt fin kväll!
Ciao

Inga kommentarer: