onsdag 13 oktober 2010

k ä r l e k


...det är dagens ord! Åter tillbaka till jobbet och till mina underbara klasser. Jobbade halvdag i dag, därefter lunch och planering för dagens teknikklass. Sportlife har fokus TEKNIK denna vecka, så jag ville ju göra något speciellt för mina deltagare. Det blev alabama fokus på teknik, vilket gjorde att dem fick hålla i positionerna lite längre. Jag prata en om VAD, HUR och VARFÖR samt la en hel del fokus på andningen, Ujjayi andning - som är ett fokus i BODYBALANCE nr 50. Jag njöt av klassen och det var längesedan jag fick äran att se så många svettas på en BODYBALANCE klass, förhoppningsvis för att dem fick till en sådan grym teknik och kom in rätt i positionerna. TACK för dagens klass - ni rockade!



Jag säger som min kollega Åsa, attans ...Almedal rockar fett. OCH BODYJAM klasserna är nog en av de bästa dansklasserna i hela Sverige, Sorry men jag måste skryta =) Vi har riktigt grymma dansare på våra klasser. Lovely!




Har fått nytt material från Les Mills och wow vilka releaser, njuter! Har kollat igenom dvd:erna och längtar tills att få sätta tänderna i den nya koreografin och bli förälskad i den nya musiken.

Du glömmer väl inte att boka dig på kvartalerna?


K Ä R L E K


2 kommentarer:

soffan sa...

F---n, jag vill också jamma!! Anyhooo, göttigt med nya rellar, alltid lika skoj, och ALLTID lika inspirerande att köra dem för LMs grymma tränare på kvartalerna :).

Sandra sa...

Eller hur!!! men, ni behöver helt enkelt ta in BJ i malmö town! Säg till om ni vill ha en promoklass - jag kommer! =)