måndag 18 oktober 2010

Sportlife Winter Challenge

Söndag den 12 december 10.30-18.30, Svenska Mässan, Göteborg

PREMIÄR för Göteborgs coolaste konvent med det senaste inom gruppträning!
Var med på Sportlife Winter Challenge och upplev något utöver det vanliga – bl a Kettlebells vs. Yoga, Zumba goes Afro Power Dance, Powerstrip®, Fightclub Grapplingstyle, Ropejumping och mycket mer.

- Eventet äger rum i H-hallen
- Toppinstruktörer
- Fri entré till Fitnessfestivalen (värde 150:-) ingår! www.fitnessfestivalen.se

Pris: Endast 350:-
Säljes via Ticnet: www.ticnet.se

- Biljetten ger fri entré till Festivalpartyt på Restaurang Estrad, Gothia Towers, 22.00 - 01.00 lördag den 11 december.
- Biljetten ger rätt att träna på samtliga pass som arrangeras i H-hallen söndag den 12 december.
- Biljetten ger rätt att besöka Fitnessfestivalen söndag den 12 december 10.00-18.30.

Dagens schema:

10.30 BODYPUMP® 76
11.30 BODYCOMBAT® 46
12.30 Kettlebell vs. Yoga
13.30 Fightclub Grapplingstyle
14.30 S-Core 26
15.30 Ropejumping
16.30 Powerstrip®
17.30 Zumba vs. Afro Power Dance
(Med reservation för ändringar.)



Hur underbart är det inte, först The Convention sen Best Of The Best, Decemberkvartaler - Les Mills och därefter avsluta året med Sportlife Winter Challenge - grymt! Klart du ska gå, boka dig redan idag!

Ha en strålande dag!
/S


P.S Vackra Cornelia kommer att vik. på min klass i dag, 16.30 på Sportlife exclusive och det blir en BODYJAM.

4 kommentarer:

soffan sa...

Det låter verkligen som en bra plan, och de andra tre är jag redan bokad på, så full pott med SWC skulle ju sitta som en keps :). Ska skissa lite på det där... Krya på dig Sandra!

Sandra sa...

Du är allt en riktig goding!!!
Kommer du upp till GBG under kvartalerna?

soffan sa...

Haha, tackar :). Nej, jag kör kvartalerna i Malmö helgen innan, men OM jag åker upp till SWC så kommer jag garanterat att försöka sneaka in mig på kvartalerna också, och göra en helhelg av det ;). Jag har kört dubbla kvartaler ett par gånger tidigare, tycker att det är toppen, för andra gången kan man korren så då kan man fokusera helt på hur tränaren coachar klassen. (Läs: Sno en massa bra grejer... ;) Bra skit!

Sandra sa...

Aaahh du är inte bara vacker utan SMART - bra där =)
Alright, då kanske vi ses där då =)