torsdag 28 oktober 2010

Torsdagar=kärlek

Kan inte beskriva känslan för torsdagar!!! BODYPUMP klassen på exclusive är helt galen!!! TACK alla ni som alltid kommer på klassen ni förgyller verkligen mina torsdagar. Annelie, Robban,Daniel,Mathias, Maria, Åsa, Kerstin, Petra, CG, Stefan, Per, Melina, Karin, Tony, Peter....jaaa, jag kan forsätta rätt så länge! Har världens bästa BP gäng!

Väl ute i lunchrummet mötte jag våra underbara kiropraktorer, Johan och Martin, alltid lika kul att träffa på er grabbar - tack för att jag får bolla med er och att ni besvarar alla mina tusen frågor jag har om kroppen! Självklart bjöd Johan på mjuk pepparkaka, det fick mig att tänka på jul!



Som ni ser var pepparkakan väldigt uppskattad!

Dags för lite jobb, utvärderingar på G!

Tjing!


Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

soffan sa...

Åh, mjuk pepparkaka is the shit alltdå!

Sandra sa...

jaa..problemet är bara att det är svårt att sluta äta. :)