onsdag 27 oktober 2010

Utveckling


Har haft en kväll fylld av utveckling! Tänk var fantastisk jobb jag har som får jobba med träning, hälsa och utveckling - hur är det möjligt!? I nog med det jag gör det på tre helt fantastiska företag, Sportlife, Les Mills och såklart mitt egna företag, Movement In Flow. I kväll har jag träffat två helt fantastiska instruktörer, Leon som är en riktigt passionerad och kunnig yoga instruktör och Mikaela som är barnens favorit och är en riktigt duktig Funkykidz instruktör. Herregud jag åker från Sportlife Kållered fylld av glädje, för att just jag fick möjlighet att träffa dessa goa människor! Love!

I morgon blir det BODYPUMP 1130 på exclusive. Kommer blanda in några fr 76:an. Ser riktigt fram emot klassen, då jag var sjuk förra veckan. :(

Kom precis att tänka på....The Convention är ju nästa vecka, herregud vad tiden går fort. Oj oj oj vad jag längtar efter att få köra min Afro House Xplosion!

Nä folks, nattis!
/S




Inga kommentarer: