söndag 21 november 2010

BODYJAM in norway

På väg hem på tåget och är otroligt tacksam för att jag får jobba med något jag ä l s k a r, träning, hälsa, friskvård, utveckling och mycket mer. Har spenderat tre härliga dagar i en vacker liten by i Norge, Tønsberg. Utbildningen höll till på Velotel ' ett annorlunda träningscenter' och det var det verkligen. Super mysiga lokaler och mycket hjälpsam och trevlig personal.

Som jag skrev tidigare hade jag en liten, liten grupp på fem deltagare. Vilket jag tyckte var skönt - fick en fin personlig kontakt med dem alla. Tjejerna har verkligen jobbat stenhårt under helgen och jag vet att dem kommer att rocka som
BODYJAM instruktörer. TACK för en kanon helg!




Teoridel...




Dags att åka och äta lunch...kom och tänka på 'vi har det bra...vi här bak i bilen'




Velotels nya träningssal...grym!




Praktik...öva öva öva...




Satte på tv:n i morse och såg fantastiska Oscar på TV4. Hur grymt är inte det! Du är en sådan inspirerande person, Oscar - tack för det!

TACK för denna helg...nu längtar jag till min snutt, min säng och maaaat :)

Inga kommentarer: