torsdag 25 november 2010

Märklig men fin tanke!

Kan man bli kär i sin/a klass/er?...snälla, säg JA! Jag tror nämligen att jag är totalt förälskad. Det är något speciellt med dem och jag tror bestämt på att det handlar om att skapa en personlig kontakt med sina deltagare.

BODYJAM™, Måndagar =, dance-your-ass-off-class. Helt fantastiska deltagare, som alltid kommer med ett leende på läpparna. Love you!

BODYBALANCE™ Onsdagar = balans-kraft-kärlek-kind-of-class. Helt ljuvliga deltagare, som vågar att utvecklas och som varje onsdag ger mig glöden att vilja fortsätta instruera i BODYBALANCE™. Tack för det och kärlek till er!

BODYPUMP™ Torsdagar på Exclusive = it´s-my-way-or-the-highway-class. Galen klass! Galna/roliga deltagare och jag har alltid så himla roliga på den klassen. Vi kämpar, vi sliter, vi skriker och det bästa av allt är att deltagarna vill utvecklas och är inte rädda för att ställa frågor om teknik osv. I like it. Love you!

Så, efter dessa beskrivningar vill jag nog ändå påstå att man visst kan bli kär i sina klasser!. (PUNKT.)




Ta en kik- min nya hemsida.


2 kommentarer:

soffan sa...

Abso-bloody-lutely att man kan! Jag kan iofs bli lite kär i allt möjligt, inklusive klasser, bilar, arbetskamrater, hästar, klädesplagg mm :). Fullt normalt (hoppas jag)! ;)

Sandra sa...

Phhhu! Haha TACK för det =)
Då är jag inte så konstig då =)

Ha en fin helg!