måndag 6 december 2010

Ge bort en julklapp


Jag vet helt klart vad jag ska göra denna jul, delta i Allwin (fd GE Göteborg) Julklappsinsamling. Fram tom. 23 December kan du bidra med en eller flera julklappar och det bästa av allt det går till barn. Mitt hjärta smälter, självklart är detta ett måste i år. Kan bara tänka mig hur ledsen jag hade vart om jag var barn och inte fick några julklappar. Att prata om julen och vad man har fått i julklapp är det enda barn pratar om när skolan börjar i januari, tänk då att inte kunna berätta om vad man har fått...berätta att man inte har fått några julklappar...Nä, usch, jag får ont i magen av att bara tänka tanken. Gör något du med. Insamlingen finns på Gothia Towers, precis i receptionen.


Vad behöver du göra?
1. Köp en julklapp, för vilken summa du vill.
2. Slå in julklappen.
3. Märk julklappen med A) Vilken ålder julklappen passar för B) Om det är till en tjej/kille
3. Lämna in julklappen på Gothia Towers.


Ge bort en julklapp vetja!

Inga kommentarer: