måndag 13 december 2010

Oh lord

Har precis titta på Svenska hjältar-galan och har nu gråtit färdigt för denna veckan iaf. Herregud vilka hjältar vi har i Sverige! Detta är hjältar som dessa som inspirerar mig. Under dess två hela timmar satt jag och funderare på följande " Vad gnäller jag för" - jag ska vara tacksam för det jag har, för att jag är frisk, för att jag har en stor familj som älskar mig, för att jag har en fantastisk sambo och för att jag har helt underbara vänner. TACKSAMHET för det jag har - är dagens visdomsord.


I dag körde jag min sista BODYJAM® klass på tre veckor. Känns just nu lite fy och blä, älskar den klassen, men å andra sidan ska det bli skönt att vara ledig under tre veckor från klasser. Ska passa på att gå på en massa BODYCOMBAT® klasser - älskar den klassen, men hinner ta några klasser under högsäsong. Buhu för det!
(Vecka 51,52 och vecka 1 har jag alltså semester från samtliga klasser)

VT SCHEMAT är nu klart, jag kommer att köra följande fasta klasser:
Måndagar: BODYJAM® 18.00 Sportlife Almedal
Onsdagar: BODYBALANCE™ 11.50 Sportlife Almedal + BODYJAM® 17.15 Sportlife Almedal (delas med vackra Åsa.E)
Torsdagar: BODYPUMP® 11.30 Sportlfie Exclusive

Kommer köra en hel del freestyle/eventklasser under VT 2011 - håll ögonen öppna.


På fredag ska jag backa upp min kära kollega och vän Pernilla på BP grundutbilning i GBG - vi kör en team-teach på Master klassen, tillsammans på fredag, då hennes rygg fortfarande inte är OK. BUHU för det, men hej och hå för att teama klass. Ska blir kul att få träffa alla nya BP instruktörer, hörde att utbildningen är fullbokad - nice!


För övrigt...så njuter jag fortfarande av helgen som var. Lever på lyckorus. TACK alla som deltog på kvartalerna i lördags, hade super-duper kul! Och jag är stolt över att vara göteborgare, världens bästa instruktörer! Fullt ös medvetslös...typ :)

Sov gott /Sandy B






Inga kommentarer: