torsdag 27 januari 2011

Gott och Blandat


Oh gott och blandat är en favorit, både godispåsen men också när det gäller livet i allmänhet.

Just nu ser jag fram emot:

* Två paket som ska levereras från Nike och Gainomax - känns som julafton att få massa saker, but I like!

* BODYPUMP® 77 Team teach Sandra och Pernilla 17.10 i kväll på Sportlife City.

* Bilfärden upp till Stockholm i morgon med familjen Halldin/Waldersnes och jag får träffa min kille, Kasper.

* Intervju med Fitness Magazine/Vladi, fredag kväll.

* Träffa en massa underbara människor fredag, lördag och söndag.

* NIKE BLAST, för min del blir det några minuter på scen på söndagen, vilket jag också ser fram emot :)


By the way, hur sugen blir man inte på Gott och Blandat nu!? Låt det bli lördag snart :)
Nu blir det lite jobb, utvärderingar och städning! Vi ses på klassen i kväll!

Ciao,
S

Inga kommentarer: