måndag 31 januari 2011

KÄRLEK BOOST


Dagens BODYJAM® hade ett grymt tryck och jag är så stolt över alla mina deltagare som ger allt vecka efter vecka..OCH dagen till ära, hade jag ett fokus; mimik och utveckling. Ja det stämmer, att våga visa känslor i dansen. Ni var grymma! 100% earned!

Jag inledde passet med att berätta lite om helgen och om HUR inspirerad jag är efter att ha fått träffat alla underbara pepz. Jag berättade även om att jag i helgen fick lämna över pokalen och äran till Åsa Ingelög. Jag berättade om att det gjorde lite lite ont i hjärtat att lämna över pokalen, för jag har verkligen haft ett TOPPEN år som vinnare och jag kan inte med ord beskriva hur GLAD jag är för att jag vann 2010.

Jag berättade även att några kollegor tyckte att jag skulle söka i år igen. Men som jag sa " Hur duktigtjag än skulle vart, så skulle jag nog ändå inte vinna" - det säger ju sig själv. ...eller? :)

Efter klassen kom en kvinna, som jag för övrigt inte har sett till på klassen tidigare och var SUPER DUKTIGT dansare, fram och säger " Du skulle ha vunnit i år igen, det är jag 100% säker på"

TACK vackra kvinna, du gjorde min dag! TACK FÖR din boost!

/Sandy.B







Inga kommentarer: