tisdag 22 februari 2011

Sandras Tisdagar


Betyder FLEXIBILITET! I vintras tog jag beslutet att vara helt ledig från klasser under tisdagar, så att jag kan träna på egen hand, d.v.s. göra PRECIS vad jag vill - vikariera på klasser, egen träning osv. Det är helt underbart. I dag fick jag hoppa in och köra BODYPUMP® på Sportlife Exclusive, då Mangan är sjuk. Full klass och grym energi! Min sambo åkte med och passade på att göra debut på spinningcykeln. Det blev en Cykel 60 för hans del.

Tompas Postiva upplevelse:
- Bra för konditionen
- Kul med pulsband/acitvio, roligt att följa sin puls.
- Var 'enklare' än vad han trodde.
- Ska nästa gång testa på Cykel 90

Negativa:
Jag citerar Tompa " Måste folk fisa i salen. Det är ju lite svårt att hålla andan, när pulsen är uppe i 180."


Haha, ja vad säger man!? Nöden har ingen lag...eller!?

Trevlig kväll!
Sandy

Inga kommentarer: