måndag 7 februari 2011

Våga du bOOSTa dig själv?


Det är många som skriver om att VÅGA boosta sig själv och jag kan inte annat än att hålla med. Why not? Visst jag är en stolt och ödmjuk svensk, men för att jag ska VÅGA satsa och våga utvecklas måste jag i bland boosta mig själv, det vore väl konstigt annars!? Att jag sedan gör det på mina egna blogg, känns rätt logiskt, det är ju ändå min blogg. Summan av kardemumman, mer EGOBOOST till dig själv! Njut av ditt liv och ta vara på varje sekund som du finns på denna planet.

Jag håller med Annika:, "Om man är stolt över något så tycker jag att man ska få vara det utan att få höra att ”man tror att man är något”!

Jag håller också med Berg: "Sammanfattningsvis, FRAM med ego-boostar ochh klapp på axeln, Sverige är extremt drabbat av jantelagen som absolut ingen tjänar något på"


Ha en strålande dag pepz!



pssst....vågar du?

Inga kommentarer: