fredag 29 april 2011

Kvällshäng i Skatås

Ajemän i dag var det löpning på schemat och inte vilken löprunda som helst, nixipix, löprunda med hela gänget. Tompa, Jeppe, Emil och Martin tog 10:an medans jag och Anna-Maria nöjde oss med 8:an. Inger fick leka lekledare med lillgänget- Kasper, Enzo och Svea....tydligen blev det en hel del spring där med! Efteråt blev det korvgrillning, perfekt avslutning på denna arbetsvecka.




Jag behöver erkänna en sak...då skatåsgymmet hade hunnit stänga kunde vi inte duscha efter löpning. Så hela ligan bytte om utan Gucci mama som åkte hem och duschade och åkte tillbaka...perfekt timing, korven var färdig när jag kom! I know, jag är lite skruvad men jag var tvungen! Ingen kan stoppa mig
:-)




Nu tar jag helg, vilket betyder Tjörn, solning, grillning och koreografi plugg! Löööövly!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: