lördag 2 april 2011

Trevlig fredag!


Efter ett (dessvärre) avbokat möte med min revisor drog jag mig in till stan för att möta upp the chicas, Inger och A-M + barn. Frukost på Brogyllen och därefter lite shopping (som vanligt på fredagar) på stan. Denna gång hade jag fått order från Tompa att jag INTE fick handla något. Han anser att jag och Inger pushar varandra till att shoppa allt för mycket, stämmer kanske till en viss del, men jag blir ju glad av shopping. :) Snacka om att han höll på och tappa andan när han ringde mitt i shoppingen på NK - men april april..."du kan vara lugn älskling. jag har bara köpt ett datafodral, på REA, dessutom". Inger fick med sig ett par snygga brillor!


Så här trevlig var min bordskavaljer i går på frukosten. Tydligen lockade bilspel på iphonen....dagens ungdomar!



Superfina och läckra datafodralet!


Efter en tur på stan var det dags för en utvecklingsträff med vackra Cecilia, som bjöd på ett fantastisk afropowerdance pass! Efter jobb..drog jag vidare till mor,far och bro för att käka räkor och goda ostar! Älskar fredagar!


Har precis avnjutit denna goda frukost. Tompa har redan satt sig på sin cykel, 'cykeltur' upp till tjörn väntar. (GALEN!!) En ny favorit: Turkisk yoghurt, hallon,blåbär och lite ringlad honung på! Frågan är vad jag ska träna...löpning eller BODYCOMBAT?




Trevlig Lördag!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: