måndag 23 maj 2011

Home sweet home...


Åter i Göteborg efter en snabbvisit i Stockholm. Haft 22 fantastiska timmar i Stockholm, som även bjöd på strålande sol i går. Kvartalerna kördes på Sats Hötorget, som Sandy hade väldigt svårt att hitta. Efter mycket om och men fick jag tag på Freddy (LM kollega) och hör och häpna, lokalen ligger under mark - på väg ner till tunnelbanan. Ja ni förstår mycket väl varför Börjesson inte hittade. Haha, ja...jag kom fram iaf. :) Väl framme i lokalen hade 70 instruktörer redan samlats och stod startklara för att ta sig an BODYPUMP

® . En helt magisk klass, med grym energi och helt fantastiska människor. Jag kommer mer än gärna tillbaka - om klasserna ska vara så här roliga. Efter klassen blev det uppladdning, soffhäng med sköna instruktörer, en välbehövlig latte och en god sallad. 14.15 var det dags igen -

BODYJAM® 57 skulle presenteras för ett gäng sköna brudar och killar. Bra ös, duktiga instruktörer - med skön dansstil och helt enkelt underbara!


TACK Stockholm för att ni var så gästvänliga och bjöd på er själva - jag hoppas att vi ses snart, om inte annars på Supern!


Dessvärre glömde jag helt och hållet fota, fråga mig inte varför, men om du vill veta mer om kvartalerna och se lite bilder gå in på Olles blogg.

Inga kommentarer: